apu okos

apu okos

Így vettem 15.000.Ft-os LED csomagot 5.000. Ft-ért!

2016. december 15. - apuokos

Sziasztok!
osz_size_2.jpg

Azt már megszokhattátok tőlem, hogy olyan ötletekről írok, amik saját kézzel, otthon elkészíthetőek. Egyszerűen imádom a csináld magad dolgokat, amivel nem csak pénzt spórolhatok, de egyedi dolgokat készíthetek. Most az egyszer azonban másról fog szólni a cikkem. Azért, mert egy olyan dolgot találtam, amit muszáj vagyok megosztani veletek. Egy webshop hibájából adódóan 4.990 Ft-ért kaptam kézhez a 14.990 Ft-os led csomagomat. Egy egyszerű technikai figyelmetlenség a részükről, ami 10.000 Ft spórolást jelenthet neked.

A történet ott kezdődött, hogy már számtalanszor láttam a ledavasar.hu hirdetését facebookon és végül múlt héten rá is szántam magam a ledesítésre. Rengeteg jót írnak az oldalukon a led izzókról, de hogy őszinte legyek, engem csak az érdekelt, hogy spóroljak vele. Azt pedig végülis tudok, magam is utánaszámoltam.

 Éppen ezért felmentem a weboldalukra és vásárolni szerettem volna, amikor jobb oldalon megláttam egy kis gombot, amin az szerepelt, hogy lehet rendelni nagy tételben. Mivel nekem alapból kellene minimum 30 izzó a kertes házunkba, úgy gondoltam, hátha ki tudok csikarni valami kis kedvezményt.

 ledvasar_uj.jpg

Ez így is lett, azzal a különbséggel, hogy nem is kicsit tudtam. Persze ők nem szívből adták, de ez már legyen az ő bajuk. Ugyanis egy forint kedvezményt nem kaptam volna, ha nem jövök rá erre a bődületes hibára. Azt, hogy hogyan lehet így elfigyelmetlenkedni valamit nem tudom, de az biztos, hogy lesz néhány kellemetlen perce annak a programozónak, aki ezt a webáruházat csinálta, ha a kis turpisságom kiderül.

 Visszatérve a tárgyra, az történt, hogy az oldalsó gombra kattintva átjutottam a “nagyker” részlegre, ahol minden 5. megvásárolt csomag után harmad áron adják a 6.-at. Mivel egy csomagban 12 db van, egyáltalán nem volt szükségem 5 csomagra. De valahogy mégis jól esett nyomogatni a plusz mínusz gombokat, főleg így péntek délután, teljesen kiégett aggyal.

 Ahogy felplusszoltam a csomagot 5-re, megjelent egy kis rész, ahol ki lehetett választani, hogy milyen csomagot kérek harmad áron. Kiválasztottam és szórakozásból pluszolgattam még tovább. Ezt eljátszottam többféle csomaggal is, de 2 perc után meguntam és leminuszaltam az összeset, majd vissza akartam lépni a kisker oldalra, DE itt tűnt fel egy kis érdekesség! Ha leviszem 5 alá a csomagok számát, nem vonja vissza a kedvezményes csomagot. Csak akkor tűnik el az a kis rész, ha 0-ra állítom a csomagokat, tehát teljesen kiürítem a kosarat.

VOILÁ! Itt is van a kedvezményem! Egy csomag mellé egy harmad áron, haha… Én meg még azon gondolkoztam, hogy megvegyem 3X15.000 Ft-ért az izzókat.

 asdasd.png

Amikor elkezdtem ezzel tovább foglalkozni, akkor viszont még érdekesebb lett a játszma, hiszen rájöttem 2 dologra:

 1., Mindenképp vennem kell egy csomagot a rendes áron, hogy megkapjam a másikat, mert ha kiürítem a kosarat, eltűnik az akciós is.

 2., Ha eljátszom ugyanezt a másik csomaggal, ott is beválik, tehát akár 4 csomagot is tudok jóárasítva venni. Haha, ezt nem kicsit rontották el, hanem NAGYON!

 Mi lett a végeredmény? Leakcióztam magamnak 2 csomagot 29.980 Ft-ról 9.980 Ft-ra. Hoppá, egy huszas máris a zsebemben maradt! Ha belegondolok mennyit kell azért dolgozni, komolyan büszke vagyok magamra. Nem szép dolog ilyet csinálni, de tudod, aki hülye …. Mindenki védje a saját érdekét, az enyém az, hogy minél több maradjon a pénztárcámban. Ők eladták én meg megvettem :D

2 nap múlva meg is érkezett:

 333.jpg

Tehát végül 4 csomagot vettem, jóval olcsóbban, mint amennyit a 3-ért fizettem volna. 2-őt rendes áron, 2-őt harmad áron, de lássuk csak mit is csináltam pontosan. Persze téged biztosan nem érdekel ilyen kis turpisság, de azért megosztom, ha mégiscsak lenne olyan ismerősöd :D 

15571247_10154695711686827_1618410676_n.jpg

1., Látogass el a ledvasar.hu weboldalra. Ha egyből az oldalra akarsz jutni kattints ide:

http://ledvasar.hu/

 

2., Kattints jobb oldalon a rendelj nagy tételben gombra szopki.jpg

3., A plusz jelekkel állítsd minimum 5-re a csomag számát, akkor alatta felajánlja a kedvezményes csomagot. Abból válaszd ki, hogy milyet szeretnél, majd vidd le a számlálót a mínusz jelekkel 1-ig. Ne vidd lejjebb, mert eltűnik az ablak (mielőtt még azt hinnéd, hogy kitalálod a tutit: Én is próbáltam…)

4., Csináld ezt annyi csomaggal, amennyivel szeretnéd, maximum 4-el tudod és kattints a tovább a pénztárhoz gombra

5., Add meg az adataid és kattints a megrendelés elküldése gombra

6., NE SZÓLJ AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATNAK A HIBÁRÓL! Gondolj arra, hogy te is úgy tudtál spórolni, hogy én voltam olyan jó fej, hogy ne mártom be az utánam következőket. Tegyél te is hasonlóan, rengetegen nem is tudják teljes áron megfizetni. Ha más nem, miattuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apuokos.blog.hu/api/trackback/id/tr6812048149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágnes Furár 2016.12.16. 12:47:38

Szia:)
Én nem tudom változtatni a mennyiséget

Phőnök 2016.12.16. 18:46:20

Igazán félelmetes a reklám. Lopási lehetőségnek álcázott reklám. Gyere hülye magyar, itt büntetlenül lophatsz, és jól jársz! Tökéletes lenyomata a suttyó balkáni magyar népléleknek.

2016.12.16. 21:35:50

Én jóhiszeműen vásároltam,nem tudok de nem is akarok csalni nem az én stílusom! A poén az 5 év garanciában van,éspedig a következő:ha kiégett az égő(nálam nagyon gyorsan)küld vissza gariba,és itt a zsákba cica.Vissza postázod saját költségen,ajánlottan,h.legyen bizonyíték,a költség=600ft,én a harmadik postázáson vagyok túl= már 1800 ft. és nem telt el még fél év sem!!!Akkor hol van még 5 év,ennyi a garancia!!!!! Nagyon gyorsan tönkre mennek az izzók,piszokul mgbántam h. rendeltem!! Soha többet ilyet nem csinálok. Nem akarok lebeszélni senkit de számoljon mielőtt rendel. Inkább vegye meg otthon a lakhelyén ahova besétál és nincs plusz költség a postázással.
süti beállítások módosítása